atlasmom27 benim kızım 1.5 yaşında ama ben doğduğundan beri kundak yapmadım çünkü kızım doğduğundan beri asla kat kat giydirilmeyi veya sarılmayı sevmez kundak yaptığım gibi çığlık atıyordu. Doğduğundan beri böyle uzunkol pijama yazında kısa kol şort pijama şeklinde yatırıyorum bahar aylarında yani şu havalar ısınmaya başlayınca evin derecesine göre kısa kol üst uzun pijama giydiriyorum birde doğduğundan beri çorapsız yatıyor ve asla ortmüyorum hiç sevmez. Nasıl giderse öyle alışır derler. Ben dışarıda da öyleydim hatta bana bebek bu usutcek yok battaniyeye sor yok şöyle ört diye çok karisirlardi bildiğimi okurdum ama 1.5 yaşında bir kere bile ateşi çıkmadı ateş nedir bilmem hastalık nedir bilmem alışık eviniz 22-24 dereceyse bırakın birsey olmaz sarıp sarmalamaya gerek yok hiç