mirayyldrm19 annem yıllar önce olmuştu. 4 çocuk sonrası çok büyüktü göğüsleri, her çocuktan sonra hiç küçülmemiş.. ben refakatçisi olarak kalmıştım, ilk etapta elbette zor geçirdi ilk zamanları, ama iyileşince iyi ki yaptırmışım dedi. Tekrar büyüme olmadı, boyun ve sırt ağrılarından kurtuldu.