2 tane cocugum var aralarında 2 yas var oglum cok hareltli 3 yasında aglıyor bagrıyor yani anne olan bilir kriz giriyor kardesi oldu ona vuruyor yemek yemiyor ben ikiye bölünmüş durumdayım 7/24 evde 2 cocukla ona ragmen en yakınlarım tarafında sürekli eleştiriliyorım senin yüzünden böyle falancanın cocugu dur diyince anlıyor pskoloji bozulmus gibi bi ton laf duydum dedim krese vereyim en azından biraz sosyalesir cocuk alısma asmasında aglayabilir sonucta evden ilkez bir yere gidiyor krese verdigim için vicdasız anne oldum ki ben bi yere bıramam bile bıraksam acil bişey oldugında yorulduk nasıl yetisirmisin diye bir sürü laf duyoyorum 2 cocuga yetmek zaten zorken üzerine böyle seylerden bıktm artık insanda heves pskoloji bırakmadılar içime ata ata yoruldum anladıgım sey bu hayatta kimsemin olmadıgı annelik zaten zor bide siz zorlastırmayın lutfen…