Arkadaşlar 15 günlük bebeğimle başım dertte 😀 babynest dışında hiç bi yerde yatmıyor beşiğe koyar koymaz gözlerini açıyor. Ama babynestte fasülye gibi yatıyor. Ara ara gidip düzeltiyorum yapacak bişey bulamıyorum başka ilk bebek bi de deneyimsizim kambur filan olur mu çocuğum napayım? İnat ettim iki gündür beşikte yatırmaya çalışıyorum ağlamaktan kıpkırmızı oldu yapamadım yine neste aldım bugün :( nestte güzel uyuyor keyfi yerinde ama beşikte hem kendine hem bize dünyayı dar ediyo. Öyle bi yazmak istedim 😕😕