minikkoalalar elifnsli ben veriyorum çok da seviyor biraz cicibe ve bal koyuyorum bayılarak içiyor. Bal da kesinlikle market balı değil eşimin kendi baktığı arıların balı. O yönden şanslıyım 🙈🤗
Liliales elifnsli benim oğlum da dün 1 yaşını doldurdu doktor kontrolünde danışıp vermeyi düşünüyorum. Youtubeda doktor osman gönülalın videosu var bu konuda izleyip ona göre karar verin derim ben 😊 anne sütü varsa gerek yoktur bence ama benim bebeğim anne sütü almıyor o yüzden vermek istiyorum
heygorl Vermiyorum. Çok zararlı olduğunu söylüyor uzmanlar. Hiçbir faydası olmadığı gibi zararı olduğu görüşündeler. Alerji, geniz eti büyümesi, iştah ve bağırsak sorunları yaptığı söyleniyor
heygorl minikkoalalar cici bebe ve balı tabii ki severler ama cici bebe de süt de çocuğa fayda değil zarardan başka bir şey vermiyor.
minikkoalalar heygorl oğlum hiç icemedigi için alerjiden dolayı bolca kalsiyum eksikliği oldu doktor bu kalsiyum eksikligini süt ve yoğurt yiyemeidigine bağladı ve bütün dişleri eridi kızımda bu şekilde bir durum yokken mahrum etmek istemiyorum çok şükür severek içiyor aynı şekilde yoğurdu da ayranı da seviyor içiyor o yüzden veriyorum ben market sütü olsa dediğiniz doğru çok zararlı bilindik yerden normal inek sütü alıyoruz teşekkür ederim yorumunuz için
Liliales elifnsli benim doktorum bugün kontrolde suyla karıştırıp verebilirsin dedi yarı yarıya su ve süt dedi. Mümkünse güvendiğiniz birinden alın dedi de etrafımda yok mecbur marketten alacağız günde 1 kez ara öğün gibi vermeyi düşünüyorum
dikkatbebekvar elifnsli kefir verin. Mis gibi ne rahatsız ediyor midesini ne de zararlı diyen birini duydum. Aksine çok faydası var gelişimine. 18 aylık olacak formül mamayı bırakıp kefire geçtik hem ara öğün olarak hem yatarken içiyor
Aslicamm minikkoalalar yalnız bir büyük bardak süt içip alacağı kalsiyumu peynirden özellikle kasardan coook daha az miktarlarda alabilir kalsiyum için illa ki süte ihtiyacı yok ki kaldı ki yoğurt ve ayran tüketimi de varmış muhtemeln yeterli kalsiyumu aliyo kızınız süt olmadan da
heygorl minikkoalalar annesi sizsiniz özel durumu varsa en doğru siz bilirsiniz. Ama cici bebe kısmına katılmıyorum.
sema_068 minikkoalalar benim oğlum da alerjik. Sadece mama kullanıyoruz. Susam alerji yapmadı. O yüzden tahin kullanıyorum. Değerleri gayet iyi çıktı. Sütten daha fazla kalsiyum var zaten. Sıkıntı olmuyorsa deneyin isterseniz çok faydalı
suheyla92 elifnsli vermeyi dusunmuyorum faydasi yok zarari varmis alerji geniz akintisi oksuruk tetikliyormus onun yerine formul mama verebilirsiniz. Kalsiyum acisindan da sut degil yogurt yemeli ev yapimi
minikkoalalar Aslicamm peynir sevmiyor 😊 yemiyor yani kaç cesit aldiysam tükürüyor ağzından . Yoğurt da yiyor ayranda iciyor ve hemşiresi bı sakinca olacagini soylemedi içtiği bir bardak dolusu da değil çay bardagiyla yarım bişey yani herşeyden alsın kalsiyumu niye mahrum edeyim ilerde istesem icemeyeck belki
Zeynepsametaras 22 aylık oğlum a veriyorum hiç de bir sıkıntı Yaşamadık cok şükür doktorumuza sorarak verdim. Boyu uzadı kilosuda gayet iyi günde 180 ml içiyor gece yatarken oda
caylavyu elifnsli Pankek tarzındaki yiyecekler için kullanmaya başladım 18 aylık oğlum için. Onun dısında içirmiyorum süt
maygirl elifnsli esimin yegenini inek sutu ile beslediler sunkatkisiz drek hemde..cocuğun bagirsaklari bozuldu.otizm vs herseyden suphelendiler..cocuk suan 6 yasinda 40 kilo 16 yas kiyafetleri zar zor oluyor..kac tane doktra gtti hersey yapildi neden inek sutune baglandi..herkeste ayni sei yapacak die bsey yok ama önerilmiyor ben bile şu yasimda zor sindryorum..kucuk bebekler napsin..
biriki Ikizlerim 14 aylıkken mamayı bırakıp inek sütüne geçtik şuan 19 aylıklar. Sabah 330ml akşam 330 ml içiyorlar. 3 güne bir taze inek sütü alıp pişiriyorum. Biberonla içiyorlar ısıtıp veriyorum. İnek sütüne geçtiğimiz den beri gece deliksiz uyuyorlar ve çok seviyorlar. Biz sorun yaşamadık hiç
minikkoalalar heygorl genelde hünnap keçi sütlü cicibebeden kullanıyorum oglumada mecbur kullanmıştım şuan 5 yaşında hiçbir sorunu yok kullanıyorum ben çok teşekkür ederim yorumunuz için🥰