Mrvsmt2502 lokumtos genital dikiş mi? Ben 40 ım çıkmadan yapmıştım küçük küçük sürdüm normalden daha az olacak şekilde ayrıca diyişini direkt üzerine sürmedim yanlarına sürdüm çok ağda olmadığı için asılırken acımadı
Niluu lokumtos Ben hamileyken ağdayı bıraktım doktorum önermedi çünkü sonrada bir daha dönemedim jilete devam😂
[silindi] lokumtos bence simdi yapmayin ben catlaklarimla bile agda yaptigimda hepsi iltahap olmustu kan toplayıp sismisti birde ameliyat yerini düşünemiyorum daha toparlanmamistir hic riske atmayin
QueenMom__ lokumtos ben 40 dan sonra adet oldum oda bitince yapmıştım. Dikişli yere de yaptım birşey olmadı 😊
gunes0312 lokumtos 40 çıktıktan bir hafta sonra falan yapmıştım ama kuaförüm çok hassas davrandı hiç acı olmuyor zaten sadece psikolojik insan korkuyor 😂
doga1 lokumtos bende üç ay önce doğum yaptım sezaryen ama agdaya cesaret edemedim sadece jilet yaptım normalde evde IPL kullaniyordum ona da cesaret edemedim biraz hassas hala dikiş yerim sizde nasıl bilmiyorum sıcakta vs kızarma oluyor