sahrabalam2 Ablamın kaynının düğünü için aldım ama bilemedim çok mu sade çok mu abartı sizce nasıl kızlar basit mi kalır
delirmeceler sahrabalam2 çok yakın birisi olmadığı için bence çok yerinde ve asil duruyor ağız tadıyla sağlıkla giyin
Ogulluana sahrabalam2 hayır çok güzel asil duruyor. Abiye de giyilmez ki çok yakın değil ablanızın kaynı