Merhaba anneler oğlum 8 aylık abisi 3,5 yaşında kreşe gidiyor sürekli hastalanıp eve getiriyor kardeşine bulaşıyor şuan öksürüyor balgamlı tabii çıkaramıyor onları burun akıntısı var abisi iyileşti o bu sefer böyle geçmiyor balgam söktürücü veriyor ibuprofen ve paracetamol veriyorum saatler arayla göğsüne vicks sürdüm göğsüne ve sırtına zeytinyağı sürdüm sarımsaklı yoğurt verdim su içiriyorum balgamı yumuşatıp çıkarsın öksürük bitsin diye. Başka ne yapabilirim önerileriniz var mı balgam çıkarmamız için?