ferahmete 42 günlük bebeğim var. Hamileliğim çok rahat geçti, çok az kustum hiç aşermedim, duygusallığım olmadı, hatta lohusalığa da inanmıyordum. Ta ki doğurana kadar 😂 lohusalık psikolojisi beni duvardan duvara çarpıyor. Her gece ağlama krizine giriyorum. Çok zormuş 🥹 umarım uzun sürmez