Sevgimelegim 4 ay 1 gunluk bebegim var cok aktif 5 yasindaki abiside oyleydi zamaninda 5 aylikken emeklemisti 8 aylikken yurumustu, suanda bu oglumda emeklemek istiyor yuz ustu yatirdigimda resmen cildiriyor kafasini gomuyor ellerini ileri atiyor ayaklariyla ilerletmeye calisiyor. Daha desteksiz sag sol donemiyorken abisi, gibi erkenden emekleme ve yurumesini istemiyorum acikcasi(5 yasindaki oglum hala ayak uclarina basarak yuruyor erken emekleme ve yurumeye yordu doktor bu durulu ve 7li yaslarda duzelir dedi) Siz olsaniz ne yapardiniz yuz ustu koymaya korkar oldum 🙁
Melel2 Sevgimelegim Her bebeğin gelişimi farklı bizde 3 ayda oturmaya başladı herkes 6 ayda başlar falan akıl verip sürekli bebeğimin isteğini engellememi söylüyorlardı yapmadım 6 aya gireceğiz desteksiz oturuyor, düşmüyor. bizdede emeklemeye dair birşey yok canı isterse olduğu noktada dönüyor 😊 Genellemenin içine dahil etme bence içine kurt düşürme.
Zeynepravza38 Sevgimelegim benim yeğenimde parmak ucuyla basıyordu hatta Dahada var halen atmış değil bu durumu ama yürüteçe çok bindiği için oldu şimdi yeğenim 7 yaşında eskisinden çok daha düzeldi
Farahzeynep Sevgimelegim 4 aylıkken benim kızım da yapıyordu onları, 5.5 aylıkken desteksiz oturdu, 6 aylıkken geri geri emekliyordu, 7 aylıkken normal emekledi, doktor bebeği engellemeyin istediği şekilde hareket etsin dedi bize , biz de hiç engellemedik 🤷🏻♀️
Bebegimucizem Sevgimelegim çok ilginç bizde dört aylıkken bazı geceler yattığımız oda soguk diye salonda uyurduk yer yatağı yapardım oğluma sabah kalktıgımzda kapının önünde bulurduknasıl gidiyordu napıyordu o kadar bilmiyorum yastıkla her tarafı kapatmamıza rağmen hemde 🤷🏼♀️Şimdi 6,5 aylık bir aydır emekliyor ama benim anlamadığım parmak ucuna basmasıyla ne alakası var bunun? Ama size bir önerim olacak yeğenim de öyle yapıyordu benim ablam sol sağ sol sağ diyor ya askerler öyle komut veriyordu aynısını yaptırıyordu on gün olmadı bir baktık ki tam basıyor yere
Seherronya Melel2 canım bir sıkıntı yaşadın mı benim kız 4 aylık sürekli oturmak için kalkıyo kafasını asla yaslamıyo bebeyatmazda oturtmaya başladam mı acaba kafam çok karışık
Melel2 Seherronya Hayır herhangi bir sorun yaşamadım o uzanırken kafasını doğrutmaya kaldırmaya çalışırken ısrarla yaslamadım bu kez omurgasına zarar verebilir ki biz bile yapınca boynumuz ağrıyor zavallı ağzı var dili yok diye hiç zorlamadan oturttum şimdi dimdik oturuyor 😊
Pinkbery Seherronya destekli olarak başlayın artık cok beklemenenin bi anlamı yok. Eger bebek istiyorsa hazırdır zaten. Ben 4 bucuk aylıkken baslamıstım destekli oturtmaya 6. Ayı bitmeden desteksiz oturuyordu. Bir sorunda yaşamadık cok sükür
Figen00 hareketli bebekler çok zor biz 9 aylıkız neredeyse yürüyecek herşeyi çok zor mama sandalyesinde oturmuyor uykusu çok düzensizdi onu halletim ama kıpır kıpır yerinde duramıyor.siz onu engellemeye çalışırsanız enerjisi onu daha çok rahtsız eder bırakın atrsın enerjisini