Kızlar benim evim çatı kat ve kızımın odası şimdiden 24 derece oluyor geceleri çok sinir oluyorum camı açıyorum ama nedense fayda etmiyor sanırım ısı yukardan geldiği için. Ancak terası felan açsam düşer ama ceyranda kalıt hasta olur diye yapmıyorum. Sizler nasıl çözüyorsunuz?