Benim aşkım 20 Aralıkta doğdu bebekler rutin sever düzen sever diye her yerde yazdıkları için biraz kuraş oluşturlar zorla da olsa uymaya başladık. Bebeğin gündüz uykuları geceyi de etkiliyor yani gündüz iyi uyuması gerekiyormuş gece de iyi olması için. Şöyle yapıyorum 8-8.30 en geç kalkış (ne uykum olursa olsun şart) 1.5-2 saat uyanık kaldıktan sonra 9.30-10 gibi ilk uyku 45 dk dan az olursa tekrar salla uyut yöntemi sonra 12.30-1 gibi ikinci uyku 15-16 gibi 3. Uyku 18 gibi son uyku sonrasında akşm 9da uyutma çabaları ve kapanış. Her bebek özeldir siz de ne kadar uyku aralığı var diye bakın ona göre ayarlamaya çalışın çok zor ama ne yapalım büyüyecekler ve bu günler geçecek❤️