Merhaba , bebeğim 10 aylık oluyor 4 gün sonra ama geceler sabah olmuyor adeta , gündüz uykularını 2 ye düşürdüm saat 5 ten sonra uyutmuyorum 9 da uytuyorum ve başlıyor serüven sabah 7 ye kadar 5 kez uyanıyor ee zaten ne kaldı ki geriye artık tükendim sürekli hasta oluyorum bağışıklığım çöktü bunun çaresi var mı emerek uyuyor bazen ağzına emzik verip poposunu pışpışlıyorum öylede uyuyor ama kalkmalar değişmiyor eskiden 4-5 aylıkken bile gece 2 kez kalkardı diş desem 8 tane zaten çıkardı geçtik artık zor kısımları çıldırıcam