Ozooo ek gıda işi zaten yemeyi öğrensin diye. Doymuyor diye düşünüp bebeğinizi kolay şeylere alıştırmayın. Az da yese yemek yemeyi öğrensin. Koyun tabağına kendi mıncıklasın evirsin çevirsin ağzına ne kadarını atarsa kâr. Bu ayları alıştırma ve öğretme için değerlendiremezseniz toparlayamazsınız. Benim bebeğim yeri geldi bir pirinç tanesi yedi kalktı ama ne zorladım ne de süt vs ile tamamlamaya çalıştım böyle böyle öğrenecek