Kızlar merhaba benim bebeğim biraz kilolu bir bebek fakat bu kilosunu anne sütüyle alan bı bebek 9 buçuk aylık 12.600 kilosu ay kontrolünde aşırı kilolu buldukları için bizi diyetisyene ardından da endokrin bölümüne gönderdiler diyetisyen bize bı diyet verdi emzirmemi kısıtlamami söyledi bende nasıl bunu yaptım bilmiyorum ama düşünmeden uygulamaya çalıştım kuzum ağlasa da emzirmedim işte o tatsiz yulaflı tarifleri yedirmeye çalıştım daha sonra endokrindeki doktor diyeti bırak herşeyi yedir istedikçe de emzir dedi diyeti bıraktım fakat çocuğumun huysuzlugu hala geçmiş değil ve benim yedirmeye çalıştığım hicbiseyi yemiyor babası veya herhangi biri yedirince yiyor ve ben çok üzülüyorum sizce yanlış mı yapmışım ya da eskiye nasıl dönebilirim çok üzgünüm