lena00 6 7 8 ayları doyumluk değil temel besin anne sütü olmalı diyor doktorlar . Bende ilerde zaten hep doya doya yemek yicek alabildiği kadar anne sütü alsın anne sütüyle doycak şekilde ilerledim ek gıdayı 6 kaşık geçmedim kilosunda problem yaşamadık ben yavaş yavaş öğün arttırdım . Şuan kızım 9 aylık 3 öğün ilerliyoruz artık . Doyduğu için ara öğün olarak bile memeyi kabul etmiyo akşam ve gece emiyor sadece . Durumu doktoruma bahsettim . 6-7-8 aylarında temel besin anne sütü ilerlediğimiz için bi problem oluşturmaz akşam gece devam edin dedi . Ben ek gıda için acele etmedim ama bu bilgiler tabi bebeğinize ve onun ihtiyacına göre değişir . Ben sadece kendi sürecimden bahsettim 🌸sağlıkla huzurla büyüsün🌸