alchn ben iç dikişlerimdeki kılcal damarları çatlatmıştım sanırım öyle bişey demişti doktorum. ameliyattan sonra çok ayakta kalıp yorgunluktan uykusuzluktan .karnımda aşırı sertlik ağrı ve karnım mosmor olmuştu. doktor bi jel verdi onu sürdüm düzeldi . biraz dinlenmeye çalışın. çok rahatsız ederse bi kadın doğumcuya gözükün baksınlar.