Hastanede aldiriyorsaniz bebeklerden kan alma konusunda yetkili birini isteyin. Oglum 2 aylikti kan aldircaktik rastgele bi hemsire geldi, sonucta hemşire ya bizde ne bilelim alir gozuyle baktik ogluma en son oksijen veriyolardi oyle aglatti Allah’ın cezasi kadin bulamadi damarinida. Suan 5 yasinda o gün bugündür sorarim hep daha once cocuktan aldınız mi diye, ne dusundukleride asla umrumda olmaz herkesin cocugu kendine kıymetli.