Eski9 tamam sarsalar bile atel diye geçiyorlar sisteme o şekilde maksat parmağa destek vermek ama ben ortopediye gittim doktor bana altina çubuk koyup o çubuğa parmağımı düz tutup iki üç tür sarıp sonra yandaki parmakla da bir tür sardı yani bir ml hareket etmiyordu parmağım kırık olan çubuk sayesinde düz kaynayıp yanındakinden de destek alıyor bende değiştirince doktor gibi yaptım eczaneden çubuk alıp sizde öyle yapabilirsiniz ve hiç üstüne basma topukla git demişti uyurken ayağın azıcık havada olsun demişti 1 ayda iyileşti daha doğrusu 1.ay sonunda kaynamaya başladı dedi tamamen iyileşmesi 3ayi bulabilir demişti