Ben de doğum yapalı 9 ay oldu ilk adetimi bundan bir ay önce oldum aradan yirmi gün geçti tekrar oldum. Aynen dediğiniz gibiydi çamur gibi ve çok az miktarda. Benim de hep adet düzensizliği var oldum olalı. İkinci adetimde spiral taktırmak için doktora göründüğünde sordum gayet normal hormonlardan olabilir dedi. Korkacak bişey olmadığını söyledi