arkadaşlar kızım doğduğundan beri gaz sorunu yaşıyoruz kaka yapması da zor oluyor 3 ay olunca geçer dedi doktor geçmedi sabahtan akşama kadar ıkınıyor kızarıyor bazen günde 1-2 defa kakasını yapıyor gazını çıkarıyor ona rağmen rahatlayamıyor hâlâ ıkınıyor 3 günde 1 dolu dolu yapardı şimdi 1-2 günde yapmaya başladı bezine az kaka yapmış oluyor yada orta ayarda sabahtan akşama kadar ıkınıyor yatmak istemiyor sürekli kucakta artık gittikçe kilosu artıyor kollarım ağrıdı uykusu da hafifledi gündüz uykusu yok sayılır uykudan sancıyla kalkıyor her gün böyle akşam zor oluyor çaresiz kaldım benim gibi olan var mı? Ne yaptınız ne yapmalıyım?