mihbur benim kızımda öyleydi. Hele babamı görünce çığlık çığlığa bağırmaya başlardı. Babam çok üzülürdü ya garibim. Ben gelmeyim çocuk rahatsız oluyor diye trip yerdik kendisinden. Skksksksk
Ama şimdi kızım 20 aylık. Dede delisi. Bir dedikodu yapıyor babamla delirirsin. :)
Abime canım dayıııııım diye koşuyor. Evet biraz zaman alıyor ama geçiyor canım. Zorla kucaklarına almasınlar, çocuk daha çok itmesin kendinden insanları.