Kendi yatağında odasında yatmıyo korkuyorum diyo varmı bu sorunu yaşayıp evet daha sonra geçecek diyen ? 😣 akşam uyutuyorum yatağına götürüp koyuyorum gece 2 3 veya herhangi bir saat vaktinde amaaa her gün yanımıza geliyo bizimle uyumak istiyo .( 2 yaşında ayrı yatakta aynı odada beraber kaldığı birde kardeşi var ) kardeşin var neden korkuyorsun bak o korkmuyo korkacak bişey yok diyorum ablalar yatağında yatar diyorum ama yok anlamıyor . Hattaaaa uykusunda yanımızdan alıp kucaklayıp yatağına koyuyorum koyduğumu anlayıp huysuzlanıyo mızırdanıyo ne yapıcam ben böyle ya dua açıyorum gece sabaha kadar okunuyo veya ninni açıyorum veya istediği bir bebeğini veriyorum yatyo ama yok sonuç kalkıp geliyo huy edindi bunu 😣