derya__ Üstünü asla giydiremiyorum. 18 aylık, şimdiye kadar hiç böyle huyları yoktu ya. Annecim ayakların üşüyor bacakların buz gibi olmuş gel giyelim üstünü diyorum giyiyoruz arkamı döner dönmez bakiyorik çorabı çıkarmış donunu sıyırmış arkamdan şıpıdı şıpıdı geliyor. Abartmıyorum günde en az 10 15 defa üstünü giydiriyorum. Yıldım artık ne konuşmadan anlıyor ne kızmadan anlıyor. Ne yapmam nasıl davranmam gerekiyor tükendim artık. Çorapları kulağıma donunu da kafama geçirdim delirmeme şu kadar kaldı 🤏😁😁😁
aleksandralarossa derya__ klasik 2 yaş sendromu:) valla ne yapsan çözüm yok yada ben bulamadım 🤷♀️ biyere giderken iyi o zaman gitmeyelim diye tehdit edersem bi ihtimal kabul ediyor 😕
jap derya__ ıstemıyo demekki bi süre öyle dolaşmasına müsade edin. Geri çıkarmak oyun haline gelmiş onun için. Giydirmezsen bi süre sonra cazibesini kaybedecek😂
Hosgeldinbebekk derya__ +1 üst mü değiştiriyorum timsah mı yakalıyorum bilmiyorum. Çıkar bunu diye daha az önce ağladı atletle yatıyor sadece . Geçen 15 dk falan çırılçıplak gezdi evde . Kandıra kandıra yalvararak biz saatte üst giydiriyorum
derya__ aleksandralarossa ayy tehditten falan anlasa anlamıyor. Dışarı çıkarken bile aynı ben her şeyimi hazırlıyorum kendi ayakkabılarımı giymeden kapının önünde onu giydirip öyle çıkıyoruz yoksa evden çıkana kadar yine çıkarmış pluyo 😄 ay anlatırken üzülüyorum hem kendim2 hem ona ama yazarken de gulme geliyo 😅😅 sinirlerim alt üst oldu herhalde
derya__ Maka_Paka ay onu giysin ona razıyım ama bu bambaşka olay. Zaten hasta takır takır oksuruyo kıyamıyorum üşüyünce de 🥲
derya__ jap bu gerçekten bi çözüm olabilir mi ya ütfen olsun çünkü 🫠🫠🫠 yarın da bu stratejiyi uygulayayim bari. İse yararsa duacinizim😁
aleksandralarossa derya__ bizimde dısarı çıkmak istiyo hazırlanıyorum ona giyinme sırası gelince kaçmaya başlıyo😁 gercekten cinnetlik olay. Giyinmicem diye avazı cıktıgı kadar ağlıo
Alerjikrinit derya__ ben müsaade ediyorum. Dikkatini çekecek şeyleri anlatıyorum çoğu zaman yemiyor kaçıyor. Ama ilginç bir şey anlatmayı bulabilirsem giydiriyorum anlatırken 🤣 üstelik 27 aylık yaklaşık 6-7 aydır böyle. Sabah işe giderken bu yüzden geç kalıyoruz sürekli
jap derya__ bikaç gün dene farkı gör😂 bu ara donunun bacaklarını yukarı çekmeye başladı benimki. Geçen dışarı çıktık dönüşte bebek arabasında ağladı biraz sonradan sesi kesildi. Bi baktık açmış bacakları havalandırıyo üstümüzde ceket çocuğun bacaklar açık😂 düzeltsem gene yapcak kendimi yorcam ikide bir dur kıyafet düzelt onla mı uğraşcam😀
Mertveannesi2211 derya__ bir tişört giydirene kadar bütün odalarda kosturuyoruz,giyinmekten nefret ediyor benimki,birkaç defa donunu da çıkardı ama devamı gelmedi şükür bizimkinin,ama üzerine düşmeyin düştükçe daha cazip geliyor bebelere 😅
derya__ Mertveannesi2211 evet bu güne kadar hep sürekli yapma çıkarma etme çocuğum diye diye dilimde tüy bitti. Dur bakalım yarından itibaren de artık üstüne düşmicem pek. 😄 inşallah iyice ters tepmez🥲
Mertveannesi2211 derya__ söz konusu bebeler olunca yapacaklarını kestiremiyor insan ama denemekte fayda var 😅
derya__ Orenda_ kilotlu corap giydirip zıbınının çıt çıtını da üstünden kapatıyorum ona rağmen onu da açıp kilotlu çorabı çıkarıyor. 😄 Her gün her seferinde üstünü giydirirken Allahıma dua ediyorum bir an önce bu alışkanlığını unutsun nolur diye. 😄😄