senadggc bebekler mama ile beslenince , beslenme-uyku aralıkları emen bebeklere göre biraz daha uzun olabiliyor. Anne sütü çok çabuk sindirildiği için. Bizim Bebiş meme + mama kullanıyor , hipp, uyandırmasam özellikle gece onun da öyle uzun uzun uyuduğu var