Uyuyamıyor, 5 saat uyanık kalıyor. Gözlerini kapatıp kapatıp tekrar açıyor. Ağlamıyor ama uykusu var uyuyamıyor. Emziriyorum altını değiştiriyorum gazını çıkarıyorum sallıyorum kucağımda tutuyorum memede tutuyorum yok hiç birinde çözüm bulamıyorum. Uyutmaya çalışırken bende yoruluyorum. Çözüm sağlayabilecek olan varsa fikir istiyorum. 😔