Merhabalar bebeğim 6.5 aylık. Mamasını bir türlü bir seferde içip bitirmiyor. 4 saatte bir 180 veriyordum normalde ama hem soğuduğu hem de 1 saati geçtiği için 3.5 saatte bir 150 vermeye başladım ama yine de 30 ml içip kalanını verdiğimde 10-20 sn içip bırakıyor artık uykuluyken bitiriyor. Hatta çoğu zaman uyutmaya geçip uyurken veriyorum. Buna bir çözüm önerisi olan var mı? Kaç defa doktora gittim her defasında keyifle içmeyi seviyor diyen oldu, arayı uzun tut diyen oldu az az sık ver diyen oldu ama artık hep vakit mama bitirmeye döndü. Hem sağlıklı da değil vaktinin uzaması ne yapacağımı şaşırdım. İdrar yoluna da bakıldı bir şey çıkmadı.