Benguu_72 2 haftadır Adet olmuyorum gebelik testi aldım sonuç negatif çıktı Bugün Eczaneden adet söktürücü aldım ama ilk defa kullanacağım kaç defa kullanmam gerektiğini de söylemedi ya da kaç gün kullanacağım bilgisi olan var mı
Cisemcagan17 Benguu_72 tarlusal mi aldiniz ilaç bitene kadar gunde 1 tane içiyorsunuz bittikten sonra 7 gun içinde fln oluyorsunuz
Nur_61 Benguu_72 normalde doktorlar günde 3 defa diolar ama bende kullandım günde 2 defa içiyordum sabah akşam bittikten bir kaç gün sonra oluyorsunuz zaten
Ogretmenannex Ogretmenannex benim de 15 gün gecikti ama oldu doğum sonrası bir yıl düzensiz olması normal . Emzirirken ama dikkat kullanmayın
Cisemcagan17 Benguu_72 cok uzun süre kullanmadım bu ay kullanıyorum 2 aydir regl olmadimda 😁 pcosluyum hep dogum kontrol hapına yonlendirler