Son 10 gündür ne yerin altındayım ne üstünde bebeğimin ağlama krizleri beni bitirdi her şeye ağlıyor durdur yere çığlık atıyor gözünden yaşlar gele gele çığırıyor günün uyanık olduğu her saati böyle bir haftadır banyo yapamıyorum !!!! bayılıp kalıyorum durum bu kadar vahim nolur biri bir şey desin evde me huzur kaldı ne bir şey bir gün hatırlamıyorum ki uykusundan babıldayarak gülerek kalksın hep bir çığlık hep bir kriz perişanım