Dişimiz cıktı şükür . Fakat ne buluyorsa ağzına götürüyor damagini parçalamak istiyor yapamayınca agliyor . Ağzından akan salyalar hadsiz hesapsiz . Oyuzden agzinin etrafi da hep alerjik oldu . Ve bugun 7 kere kaka yaptı . Ishal oldu yavrusum ve ishalden dolayı da pişik oldu 🤦♀️ . Bu süreçte önerebileceğiniz birşeyler varmıdır . Ne zamn geçecek acaba