doga1 benimki de bir hafta boyunca mamayı kabul etmedi tadı farklı geldi sanırım. Avent biberonla deniyordum meme reddi yapmasın diye ama onunla içmedi lansinoh verdim onunla içti. Tadına alışınca avente geri döndüm çünkü o anne meme ucu gibi çekince geliyor kolaya alışmasın diye. Ama bizimki de şimdi beni emmemeye başladı memenin ucunda ağlıyor ne yapacağız bilmiyorum. 3. Ayda meme reddi oluyormuş sanırım geçecek bu günlerde yapacak bir şey yok. Siz de sürekli emzirmeye çalışın emdikten sonra da mama teklif edin elbet birgün alır böyle böyle beslemeye çalışacağız