kayraninannesi34 durukusunannesi_ bır formul buldunuz mu delırmek uzereyım bende iğne serum şurup hıc bısey kalmadı denemedıgım
dugme durukusunannesi_ çörek otu hağıudi hindi yağı öksürüğe birebirdir anında keser yogurdunuza içtiğiniz suya ekleyip kullanabilirsiniz çörek.otu yağının kapsül olanlarında var düzenli kullanırsanız müthiş etki eder bağışıklığı
durukusunannesi_ kayraninannesi34 maalesef bende hala aynıyım serum da taktılar antibiyotikte içiyorum kombine ikili bana mısın demedi hala. tonsilit dediler bana zor iyileşirsiniz dedi bebeğim de böyle maalesef
dugme durukusunannesi_ çörek otu yağı ve udi hindi yağı bebekleriniz içinde kullanabilirsiniz kesinlikle etkisini görürsünüz soğuk sukim ve katkı maddesiz olması lazım