Kızlar merhaba bebegim 23 günlük ilk günlerdr sarılıktab dolayı ememiyordu ışık tedavisi alıp kendine gelince emmeye basladı. sadece 5 dk felan emiyor uyuyakalıyor. Max 10 dk emiyor o da dinlenerek. Sormak istediğiim örneğin 5 dk kesintisiz emiyor. Sonrasında memeyi bırakıyor ve tekrar aranıyor ama memeyi ağzına alıp bırakıyor tutuo emmiyor ve sinirleniyor tekrar aynı şeyi yapıyor. Anlamadığım emmek istediğinde gayet güzel tutup emiyor ama sonrasında neden böyle yapıyor emmek istiyor ama tutmuyor. Acaba sütüm mü yetersiz diye düşünüp göğsümü sıkıyorum ama süt geliyor