kanalize Evet kızlar sorum başlıkta merak ettiğim doğumdan sonra vücudumuzun ne zaman normaline döneceği ben doğum yapalı altı ay oldu ve hala hormonlarım eskisine dönemedi sanki eskiye dönen tek şey kilom hamile kaldığım kilomun altındayım yüzde yüz dönemeyiz farkındayım ama ne zaman eskiye yakın oluruz 🙂
kanalize kanalize bu unutkanlık kalıcı mı mesela ve bağırsaklarım hala yerine yerleşmemiş gibi hissettim tuhaf gurulduyor bazen bu kadar uzun sürmez diye düşünüyorum ama hamilelil ve doğum gerçekten yıpratıcı ve denge bozuyormuş
ArdisinAnnesi 13 aydır dönemedim dikkat ediyorum spor da yapıyorum ama belim sezaryenden sonra eskisi gibi değil alt göbeğim de biraz var tamamen eskiye döner miyiz ben de merak ediyorum
kukuliiii kanalize 8. Aydayız daha yeni biraz toparlanma hissettim ama hala çok yorgunum tabi sağlık problemleri biraz düzeldi sadece bunada şükür sabırla bekliyorum 🤣
Alerjikrinit kanalize valla içinizi karartmak istemem ama 2 yaşında emzirmeyi bırakınca hem herşeyim düzeldi hem de kafam. 3-4 aydır yeniden hayata başladığımı hissediyorum
happyymother Normal doğum oldu. Dikiş,yırtık vs yok. Bebeğim 9 aylık ama duygularım, hormonlarım tavan. Bunalmış,sıkılmış hissediyorum