deryayldzz seeeyydaa doğum kilosu 2500 du bugün 25 günlük oldu dün kontorulu vardı 3380 gram olmuştu boyu da 52 cm olmuş doktor iyi dedi gelişimş
bebekecroannesii Konu dışı bişeyi sormak istiyorum 3200 doğan bebeğin 5. Gün kontrolünde 4.800 olması ihtimali var mı ?
bebekecroannesii senadggc yok bir tanıdığımız idda ediyor da merak ettim bende imkansız olduğunu söylüyorum bebeği beşinci günde bu kilodaymış aylık kontrol olabilir diuorum da yok diyor bildiğim kadarıyla 5. Günde doğum kilosuna ulaştıysa bile iyi deniliyor
uykusersemi Doktorlar genelde günlük kilo alımını 20 gram olarak bekliyor. Doğum kilosundan itibaren günlük 20 gram ve üstü almışsa bebeğinizin beslenmesi de büyümesi de güzeldir
szye 36+4 te doğdu kilosu 2550 idi 10 gün küvezde kaldi tabi orda kilo verdi 2400 oldu en son 33 . Gün de 3200 oldu kilosu bakalım 2. Ay nasıl olur
seeeyydaa seeeyydaa 1 aylık bazında gayet iyi dedi ama biraz daha alabilir dedi az almıs dedi bunu diyen sağlık ocağı kendi doktoruma pazartesi gidecegim
senadggc seeeyydaa gayet iyi dedi hatta 3600 bekliyprdu 3800 çıkınca beslenmesi gayet iyi maşallah dedi