smnbr Satın alırken 9 aya kadar idare eder taşır dediler.. Bebeğim 3 aylık ve ayakları resmen dışına taşıyor Doktorum bir ay daha kullanır sonra sığmaz dedi Ee ben 4 ay için mi aldım bu puseti
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala smnbr puseti 3-4 ay kullandım, çok değil. Almamıştım zaten birisi vermişti.
mylittlebabbym 4 aylıkken sığmıyordu içine. Çok gereksiz bir eşya. Direkt yenidogana uygun araba koltuğu almak lazım.
Nurbost smnbr ben 8 9 ay rahat kullandım. Öğlen uykularını falan orda uyurdu. Ama modelden modele değişiyor. Ben de iki tane vardı birini 4 ay kullandı sonra diğerine geçtik o büyüktü. Benim çok işime yaradı. Ama çoğu anneler için de gereksiz oluyor
Egenin_pamugu 6 aya kadar kullandım sonra kanguru bebek arabası falan çok gerek kalmıyor belli bir aydan sonra hastane çıkışı için almıştık
kimbumadam smnbr Puset oto koltuğuna göre güvenli değil zaten Ne kadar erken alırsanız da o kadar uyguna alırsınız Her türlü kardasınız yani :)
maygirl smnbr 4.ayda bebek tabiki oturamiyor arkwdini hafif kaldrip yatar pozisyondaydi sezlong gbi düşünun🤣uyuduğunda tamamen yatiryodum arabayi
benaslindayohum smnbr sadece puset mi aldınız? Ben travelin pusetini kullanıyorum 24 ünde 7 aylık olucak hala içine girebiliyor 😁 bana kalsa artık pusetini bırakıp arabada oto koltuğuna koyucam ama eşin biraz daha kullanalım diyo
smnbr benaslindayohum Yok travel sistem arabam var ama postür ü için uygun olacak mı diğer ay bilemedim