gizem187_ nötrofil, vücutta olağandan fazla bulunan zararlıları yok etmek için taşımakla görevli. Yani vücutta fazla enfeksiyon hücresini taşımak için fazla üretiliyor.
Monosit başka sebepleride var ama çoğunluk vücut iltihaplanması. Yani enfeksiyon sonrası kalıntı gibi düşünebilirsiniz. Lenfosit zaten enfeksiyon sonrası yükselir. Ki değerlerde çok afaki yüksek değil korkmayın. Yinede doktora danışın daha doğru bilgi verecektir