Kızlar bebeğim 22 günlük oldu çok şükür. Hastaneden çıkarken sarılık yoktu. 1 hafta sonra kontrolde sarılık değeri 10 du. Doktor önemli bi rakam değil normal dedi eve geldik. Gözlerinde hafif sarılık vardı. 22 günlük olduk hala gözlerinde sarılık var bi daha kontrole gitmedik. Sarılık olunca çok uyuyolar ama benim kızımda öyle bişey yok hatta gündüzleri hiç uyumuyor çok sık emiyor sadece geceleri 3-4 saat uyuyor. Çişini kakasını düzenli yapıyor. Ama tabi yine de aklıma takılıyor gözlerinde ve yüzünde hala olduğu için bunun dışında uyku vs. Belirti yok. Yani o rakam yükselmiş midir yükselse uyku yapmadan falan da belirti olabilir mi ? Sağlık ocağına götüreyim diyorum havalar da aşırı soğuk. Telaş yapmalı mıyım yoksa yüzü ve gözleri yavaş yavaş mı geçer ?