Deletedmom_289 Eşimle bir ev bulduk ev giriş yatta ama yatak odası çocuk odası mutfak 1. Kata denk geliyor zemin tarafta da salonu ve oturma odası sizce tutmak mantıklı mı zemin katta oturan var mı
_nidosunannesi_ Deletedmom_289 ben giriş altında oturuyorum mutfak camimla yatak odası camım yerle bir hizada diğer odaların camları yüksek. İyi ki tutmusum diyorum kışın vok guzel ısındı ev. Ve doğal gaz 50de yandığı halde 800 lira fatura geldi herkes 1.500-2000 lira arası fatura verirken. Giriş katı bilmiyorum ama
delirmeceler Deletedmom_289 ben bahçe katında oturuyorum öle yer altında değil ama yatak odam ve çocuk odası arka tarafta ve 25 metrekare bahçesi var balkon gibi yarısını pimapenle kapattırdım ikizlerim var çokta seviyorum evimi iyiki zamanında almışım