Merhaba benim bebeğim 8 aylık
8 aydır reflü ile mücadele içerisindeyim. Denemediğimiz mama kalmadı, reflü maması bile kullandık ama kusma hala geçmedi. Doktorumuz motis şurup ve gaviscon şurup yazdı 10 gündür kullanıyoruz. Bu kezde 1 gün kusmuyor gibiyse ilaç fayda etti sanıyorum sonra 2 gün kusuyor. Yani hiç bir türlü geçmedi. Gaviscon şurubu 1 ay kullanacağız.