Bu pazartesi ayağımı kırdım kızlar, hem ev sahibim hem üst kat komşum olan teyze salı gününden beri öğlen 3 çeşit yemek yapıp getirdi, iki küçük kızım var onları aldı aldı götürdü evinde baktı gezdirdi bugüne kadar sağolsun. Tencerelerini boş verdim hep malum çok az ayağa kalkıyorum hazır vs de tüketmiyorlar hiç aramız zaten çok iyiydi ama haliyle mahcup oldum güzel bir hediye almak istiyorum ne alabilirim 50 yaşında diyet yapıyor şeker hastası yiyecek olmasın diyorum, aklıma güzel bir vazo içine çiçek veya züccaciye ürünlerinden birşeyler geliyor başka fikirlere açığım 🌼