Sonsuz18 Kızlar aspartat bide kreatinin falan düşük onlar karaciğer hastalığı falan yazıyor bilgisi olan varmı başka neler düşük
saribez Sonsuz18 merhaba çok ciddi bir yükseklik yok bence ciddi bir durum değil bizim çok çok daha yüksek çıkmıştı aşıdan sonra. Veya bir hastalık durumunda falan yükselebiliyor bazen