mervettl Çam sakura da ptesi sezeryan olacam. Sonda takma ve karna bastırma olayi nasıl oluyor cok ağrıyor mu? Yakin zamanda olanlar bilgi verebilir mi?
Bebekligiller Sonda takarken az hafif yakıyor ama benim karnıma bastırmadılar. Ağır bişey de koymadılar. İnşallah sizin kolay geçer