NeclaLeylaCeydaOhnealaneala prensesininannesi5838 Yaşamadım ama 8-10 ay atağı var diyorlardı, Çok okudum burada🤷🏼♀️
Tambirmom prensesininannesi5838 benim oğlum da 8 ay 26 günlük bizde de tam tersi son günlerde uykuya daha düşkün oldu
Gulgok12 prensesininannesi5838 8 ay 20 günlük oğlum bu gün özellikle 3 saatte bir uyuyan bebeğim 6 saat oldu daha yeni uyutabildim . Huzursuz olmasa sıkıntı yok uyumasın ama uyumadığı için ağlıyor bide sinir krizleri geçirdim bu gün hep 😄😄
duygu_aslanalp prensesininannesi5838 bizde bugün 8 ay 26 günlüğüz bir haftadır bizde aynı durumdayız 9 da yatakta pışpışlayarak uyuttuğum oğlum asla uyumuyor krizli bir şekilde gece 12leri buluyor yenidoğan zamanı gibi ayakta dolandırılarak uyumak istiyor. Ve mama miktarı artacağına 100 ccyi bile bitirmiyor. Gece bende uyurken verirdim bitirirdi şimdi az içip geri itiyor. Heralde atak dönemi yada diş falan sizinle aynı durumdayız 🥹
prensesininannesi5838 NeclaLeylaCeydaOhnealaneala of çok zor çok mahvoluyorum ya uyuyana kadar canım çıkıyor gercektwn ayakta salla yok pusetinde salla yok arabaya koyduğum an tık yok hemen uyuyo ama bende arabayı unutsun diye koymuyorum kaç gündür
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala prensesininannesi5838 4. aylarda çok yaşadım çok iyi bilirim. Hatta hep yorumları görüyordum 4 ay nedir ki siz bir de 8-10ayı görün diye. O kadar çok korkmuştum ki 8-10aydan, zorlukları elbet oldu ama korktuğum kadar değil çok şükür
prensesininannesi5838 NeclaLeylaCeydaOhnealaneala 4 ay da çok kötü idi bizim onda da çok huzursuzum uyumuyordu
prensesininannesi5838 Gulgok12 ah gerçekten normal şekilde duysalar neyse de bide dediğin gibi ağlıyor bide benim uykuda emme problemi var hı tek uykuda emiyo onun için ne zaman uyuttum o benim için kar oluyor
Gulgok12 prensesininannesi5838 fazla uzun sürmez umarım . Uyumadığı sürece asla dinlenme yok ev işi yok 😄
prensesininannesi5838 Gulgok12 aynı aynı valla bak saat 11 den belli uyutmaya çalışıyorum yeni uyudu düşün yani uyuyo uyaniyo uyuyo uyanıyor