melekyu Benim bebeğimde 20 günlük 1 aylıkken falan böyleydi doktora gittim doğumdan sonra annenin hormonları bebeğe geçermiş o yüzden olabiliyomus gogsundede çoğalmaya başlamıştı alerji olabilir diye diyet bile yaptım yüzü için hamazinc krem vermişti bide nemlendirici kullandım banyodan sonra sampuanda Dalin kullaniyodum onu değiştirdim bir hafta içinde geçti şükür diyeti açtıktan sonrada tekrar çıkmadı alerji değilmiş yani