Anonim18 Sadece anne sütü alarak besleniyo ve 1 haftadır yapamadı ne yapmam gerekiyo öneriniz var mı zeytinyağı veriyorum ama işe yaramadı
minikveannesi0 Anonim18 Benim bebeğim de 10 gün yapmadı doktoruna sordum anne sütüyle beslendiği için normal çünkü anne sütü hemen emiliyor demişti. Dayanadim 10. gün hastaneye doktoruna götürdüm muayene etti karnına baktı şişlik falan var mı diye yoktu karnı rahattı fitil verdi daha hastaneden çıkmadan kakasini yaptı. 10 güne kadar normal kabul ediliyor
Anonim18 minikveannesi0 evet öyleymişte aslında sıkıntısıda yok rahat yani huysuz değil ama işte ben hep yapmasına alıştım şimdi yapmayınca bi korku geldi
minikveannesi0 Anonim18 Evet bende de aynısı oldu kaka yapsin diye gözünün içine bakıyordum ama sonunda yaptı çok şükür. Sizin bebeğiniz de yapar merak etmeyin 💖
Tgkaneses Bezi açın Karnina ve ayak altına masaj yapın ,kucağınıza alın tıpkı eskiler gibi tuvalete tutar pozisyonda tutun ama sırtıni sen kendine yaşla destek alacak senden altına bir bez ya da leğen koyun ve ıhhh sesi çıkartın ara ara deneyin