ipekk05
Geçmezmi 2 yıl bizimleydi o evde yanlız kalcak diye hiç bir zaman keyfi bir yerde kalmadım kalmak zorunda oldugumda da hep kardesimi bıraktım gece onun basına bu 3 ü gecmemiştir bebeğim hep biz balkona vıkınca vıkar oda otururdu içerde vok bagırır aglardı kıyamazdım geçen sene agustos ayında yıne çıkmak istedi bir an gözden kayboldu balkonun bakma yerinin dıs mermerine e gördüm şok oldum krema mamayı vok severdi panikle onu gösterip getirekim dedik ama kaydı aşağı düştü sadece agzı yara aldı 1 gece yogun bakımda kaldı 1 hafta antibiyotk kullandk iyi dediler üzerinden 8 ay gecti 20 gün önce bir kalktık köpük kusmus bagırarak vıglık atmay basladı hemen götürdük diyaframı yırtılmıs acil ameliyat dediler düşmeden kaynaklanıp fark edilmemiş olma ihtimali var dediler 1 gün bile bir agrı bir sızı belli etmedi bize hemen ameliyat yaptırdık dayanamadı pamuk oglum göçtü gitti 1 hafta eve giremedim hala daha gözümün önğnden gitmiyor her yerde anısı var onu cok özlüyorum gittiği yerde cok mutludur şnşallah benım güzel oglum içim cok yanıyor cok acıyor bir daha cesaret edemem tekrar bir hayvam sahiplenmeye kaybı çok acı dayanılması cok güç siz sıkı sıkı sarılık çpün kokun yanınızdayken her anımızı güzelleştirdi cennet oldu benim oğlum uzun oldu biraz kusura bakmayın döküldğm bir an