Bebeğiniz bırakın kucağa alışsın sizden başka onu anlayan kimsesi yok o da dünyaya adapte olmaya çalışıyor ve aradığı tek şey sizin kucağınız sizin kokunuz 🌸o da zorlanıyor düşünsenize 9 ay karnınızdaydı size hiç olmadığı kadar yakındı şimdi de öyle olmak istemesi çok doğal değil mi 🩷 kimseyi dinlemeyin ağlamasın alın ve kocaman sarılın şimdi 9,5 aylık kızım var kucağımda durmuyor keşke dursa diyorum diyeceğim o ki zaman çok çabuk geçiyor ve siz bu günlerinizi özleyeceksiniz