sinemo6 Kızlar bebeğim iki göğsümü de emdikten sonra sütüm çoğalsın diye sağdım ikisinden toplam 30 ml geldi. Sizce normal mi ? İyice moralim bozuldu artık ondan sonra bebeğim emince de az süt geldi mama verdim aç kalmasın diye.
Kk41 sinemo6 yani önce emzirmissiniz sonra sağmışsınız 30 iyi değil mi zTen emmis bebek. Bide üstüne tekrar emzirmsisiniz az gelmesi normal değil mi . Şayet ki bunlar aynı süre içerisinde olduysa
etuerk sinemo6 emdikten sonra 30 cc geliyorsa gayet iyi. Ayrıca bebeğin çekim gücü makinenin çekim gücünden daha güçlü oluyor. Karnı doymuş muhtemelen siz zorlamışsınız
kuzeytobaby sinemo6 canım sağdığın süt ile emzirdiğin süt arasında en az üç kat fark oluyor çünkü hiçbir pompa bebeğin emmesinden daha kuvvetli değil. Gebe okulunda öğrenmiştim 🌸
sinemo6 NeclaLeylaCeydaOhnealaneala emdikten sonra hemen sağdım ama sonra 2 saat falan sonra tekrar bebeğimi emzirdim o zaman az süt geldi. 3 dk emdi süt kesildi o da sinirlenmeye başladı o yüzden mama verdim
Ardenaden sinemo6 cok iyi emdiktn snra o kde gelmesi makina o kdr cekiyir ebbek daha fazla çeker 3p dan daha fazla ciksr bebek emse ki bebek emerken memede sut bitmis gbi olsada bosa cekse bilr bir kc dakiak snra yutkunma sesi diysrsiniz o sirada gogus anlik sut üretiyor
Eymencvk sinemo6 emmek ile sağmak aynı olmuoyor emen bebek sağımdan daha çok çekiyor zaten kilo alımlarnda belli oluyor kontrollerde