Boncuk-anne Yarı özel kreş için servise vericem eylülde. Yada bi sene daha yollamıcam uzak olduğu için. Servise güvenebilir miyim ,okul çıkışında nasıl alıyorlar . yollayan var mı ? okulun kendi servisi dediler ama tam araştırmadım kayıtlar temmuzdaymış
GezginPaNDa Görevli abla oluyor serviste o cocuklari servise bindiriyor. Sonra da evin önünde indirip size teslim ediyor
Boncuk-anne GezginPaNDa servisi çocuk kendi mi buluyor yani. Bulamazsa diye korkuyorum 😂çocuğa travma kalırsa diye çekiniyorum
Boncuk-anne Deletedmom_104 yarı özel diye geçiyo burda 2 tane var ama birinin servisi yokmuş birinin var. Neye göre değişiyo bilmiyorum
Boncuk-anne Deletedmom_104 evet malesef ki özeller çok fazla. Bana da yarı özeller uzak servise versem bişey olsa nasıl yetişicem taksi bul et bilemiyorum. Kendi tuvalete gidebilir mi vs kafamda çok soru var.